Jag är inte tjock

Min morfar kommer att försvinna när som helst och min pojkvän tycker inte om mig lika mycket som jag tycker om honom. Love my life. Det är därför man aldrig ska bli kär! Och jag hade lyckats jävligt bra hittills... 
 
Alltså jag vet inte varför, men innan frukosten förut idag så vägde jag nästan 53 kilo! Konstigt nog fick jag inte panik - antar att det är för mycket annat runtomkring - men ändå kollapsade jag precis innanför dörren efter 50 minuters hysteriskt springande i stormen. 
Är asförbannad på mig själv just nu, så ska gå och koka ris till Mamis kycklinggryta på momangen.
Jag tänker fan äta även om jag har gått upp i vikt, och även om Boyfriend inte vill ha mig längre!
Screw it. Jag är inte tjock!!!
Detta var droppen.




Kommentarer
Postat av: hanna

Nej precis, du är inte tjock!

2011-12-12 @ 21:50:26
URL: http://skinnythoughts.blogg.se/
Postat av: josefine

du är så stark, go girl! :) <3

2011-12-18 @ 14:54:37
URL: http://besexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0