Varning för påfrestande blogginlägg

Det har gått väldans bra. Både hos m&m och hos farmor, men jag har panik ändå! Eller okej, panik var väl kanske att ta i, men jag är galet irriterad över att behöva åka tillbaka till avdelningen på måndag. Alltså allvarligt talat, jag har åtta veckor kvar av min behandling. Åtta! Jag kommer att missa sju jävla skolveckor och DET ger mig faktiskt panik på riktgt! Gånger tusen! Och på tal om det så ska jag och Mami ha möte med skolan imorgon för att diskutera min hösttermin. Kan väl vara glad om jag hunnit läsa klart alla mina gymnasiekurser innan jag vuxit fast vid en rullator eller käpp. Haha... Gud så rolig jag är! Eller inte...

Usch vad jag är negativ. Och jag avskyr negativa människor. De är alltid så påfrestande...

Nej, nu ska jag gå och koka mig lite gröt. Dags för ett tidigt kvällsmål och mys framför tv:n med lilla Mami!

Update: Insåg just att jag är kär i Jamie Oliver. Hehe!







Kommentarer
Postat av: Lina

jamie oliver är en sötis hihi!

2011-08-11 @ 20:28:50
URL: http://iwantbones.webblogg.se/
Postat av: Anonym

han är underbar!

2011-08-12 @ 00:07:06
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0