Promise

Aj. Jag har så himla ont i magen! Dör nästan!

Men på den positiva sidan så har jag äntligen packat färdigt! Vilket visserligen tog mig fyra timmar - med hjälp... men äääsch! 
Måste dock upp halv sju imorgon och packa ner min frukost som jag ska äta med Mami på hennes arbete. (Vaniljyoghurt med fruktmüsli och två ägg. Haha...) Daddy ska hämta mig där och köra mig till Göteborg.
Tankarna har verkligen vägrat att lämna mig ifred idag och jag blir så jävla rädd för mig själv när jag inte lyckas hata dem. När jag lyssnar på dem. Helvete.

Nej, jag ska klara det här. Jag vill ha mitt liv tillbaka!

Tror inte att jag hinner blogga något mer innan jag åker, så ni får ha det så jättebra älskade bloggisar. Kommer sakna er, men vi hörs troligtvis i helgen! Massor av pussar och kramar!

Ta hand om er, och låt inte de dumma tankarna styra era liv. Promise!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0