Pannkakor och Ikea

Står just nu och gräddar pannkakor som jag, Daddy och syster ska ha med oss ut på havet imorgon. Smaskigt värre! Är helt galet sugen på pannkakor med sylt och grädde, men det får nog vänta tyvärr. Stod bara sylt i receptet och så stark är jag inte - än!

Efter samtalet och lunchen på Östra idag - som förövrigt gick bra! - åkte vi till Ikea. Woho! Jag älskar Ikea! Verkligen. Även om det är dåligt för ekonomin...
Köpte en ny svart och lurvig matta till mitt rum hos Mami och en supersnygg lila lampa till mitt rum här. (Jag råkade slå sönder den gamla.) Klant.

Förresten, säger ni att ni gräddar pannkakor eller steker pannkakor? Lagar eller gör kanske?? Gud, jag fick verkligen tänka efter där, men tror nog ändå att jag brukar säga steka pannkakor. Haha! 

 

Kommentarer
Postat av: clarisse

Jag säger att jag steker pannkakor^^

2011-08-02 @ 00:22:21
URL: http://clarisseaeabeatrix.wordpress.com
Postat av: Julia

var på östra var du? kram

2011-08-02 @ 13:36:47
URL: http://flaquisima.wordpress.com
Postat av: camilla

smaskigt med pannkisar:D jag säger steka pannkakor:P steka pannkakor men grädda våfflor^^ hoppas de smakade bra? o snart klarar du med grädde till också ska du se:D när du äter pannkakor vad ska de vara till då? hur många osv?:) har aldrig fått riktigt grepp om det:P



tack min vän, du är fantastisk<3 o jag vill hemskt gärna träffa dig :)



Denna veckan har jag lite smågrejer inplanerade, ska faktiskt på diggeloo på lördag:D sen ska jag antagligen träffa en del kompisar osv:) ta de ganska lugnt o jobba:P vad ska du hitta på?



massor med kärlek min skatt<3

förresten fuskar du mkt med näringsdryckerna nu?:/

2011-08-02 @ 17:52:25
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: S

haha, ja jag säger 'gör pannkakaor' känns lite konstigt att säga 'gräddar pannkakor' (;

2011-08-02 @ 22:43:54
URL: http://twoofme.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0