Jag skrattar istället

Herregud vad tjock jag är idag. Det är helt sinnessjukt! Och snart är det kvällsmat. Ostsmörgås med varm choklad om jag inte tar fel. Variationen är inte så jättestor vad gäller frukost, mellis och kvällsmat. Men synd och klaga antar jag, för i övrigt har vi fått galet god mat idag! Älskar verkligen den nya kocken!!
Till lunch fick vi tomatsoppa med olivbröd och till middag en thaiinspirerad laxgryta med ris. Mums.

Men som sagt, jag är groteskt tjock och känner för att gråta, med det kommer inga tårar, så jag skrattar istället.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: gaia

vännen.. du är INTE tjock någonstans. lita inte på din känsla. du är GRYM och det väntar så mycket fint bara du står ut. jag ska flytta till tjörn snart..känns så ovant! haha..

KRAM!

2011-08-22 @ 20:38:45
URL: http://gaiapadovan.com
Postat av: lizzie

Jo jag antar det..men det är så läskigt! Hur skulle jasg ens börja? Vem skulle jag prata med..tror inte att jag vågar..



hjälper tabletter verkligen? Har inga planer på att börja med några, men är lite nyfiken..många säger ju att de inte märker skillnad..



tack så mycket för den omtänksamma kommentaren!!<3 håller tummarna för dig och hoppas du fortsätter med dina fina framsteg bort från sjukdomen :)

2011-08-23 @ 18:07:33
URL: http://faatkitty.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad skönt med bra kock! Vi har det här på scä också. Vad duktig du är som kommit så långt. Du kommer klara dig ur det här. <3

Har du några tips på hur man lurar personal förresten? Fuska med maten och så alltså. Orkar inte bli tjockare än jag redan är.

Kram <3

2011-08-27 @ 08:23:43
URL: http://flowerbabies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0