Herregud

Vad tjock jag har blivit. Det är helt sinnessjukt! Jag klarar inte av att se mig själv i spegeln längre. Dör.
Men ändå. Jag mår okej. Tusen gången bättre än när jag vägde elva kilo mindre. För det är inte värt det. Kom ihåg det gullungar!

Jag får inte vara med och laga mat för mina behandlare längre. Damn it. Måste tydligen vänta tills vi tränat på det på avdelningen innan jag gör det här hemma. Gaaaah! Jag vill laga mat! Nu! Eller baka! Hehe. Får nöja mig med att lägga upp frukost, mellanmål och lunch än så länge. Men det går åt rätt håll. Heja mig!

Nu måste jag ladda upp med bra musik inför bussresan till Göteborg. 

Vilken är er favoritlåt just nu??   

(Update: Fanfanfan också!!! Hittar inte min sladd! Eeeeh, heheheeee...)



Kommentarer
Postat av: Elin

Vad tror du är den bästa lösningen för dig? Har du några ideer själv?



Hm ja inlagd har jag väl varit fem gånger tror jag. Ja. Fem är det.

Pappa har aldrig riktigt visat att han inte tror på mig, han bara gör det, men visar det inte. Så ja. Det är väl mest mamma som gör att jag ens märker att dom gör det nu.



Hur tror du att du kommer klara det? Kommer du kunna hålla koll på tankarna?

kramar

2011-08-29 @ 14:56:43
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: camilla

Hejsan vännen :D nur är jag hemma från min resa :D

Hur har du haft det i veckan?



Hoppas du mår bra O glöm inte att dina känslor bara är känslor, kämpa :D



Pussar<3

2011-08-30 @ 15:25:53
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Hanna

Tonight tonight - Hot chelle rae :D <3 Älskar din blogg!

2011-08-30 @ 19:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0