Frågestund

Är det något ni skulle vara intresserade av??

Självklart får ni ju fråga mig precis vad som helst, när som helst, men jag har fått en del nya läsare här (vilket verkligen är superroligt!) och ja, ni kanske har en del frågor, om mig, om min anorexi eller om något annat som jag skrivit om här i bloggen?

Fråga på så sammanställer jag alla frågor och svar i ett nytt inlägg när jag kommer hem igen nästa helg!

Massor av kramisar på er! :*

Update: Fick just panik när jag insåg att skolorna börjar imorgon - utan mig!! Herregud... Måste gå och städa av mig lite! 


Kommentarer
Postat av: Elin

Du missar skolan, som du säger, kan du inte plugga på annat vis?



Du har rätt, isoleringen har skadat och förstört.

Mina vänner finns kvar, men inte på samma sätt, familjen har äntligen börjat lita på mig igen. Det har tagit dom tre år att inse att sista gången inlagd "på riktigt" faktiskt var sista gången. Jag var inne så länge, så många gånger så de slutade tro på mig. På det jag sa, på det jag gjorde, på hela mig. Och jag förstår dom. Har du varit inlagd

mycket?

kramar

2011-08-21 @ 23:35:56
URL: http://uturanorexin.blogg.se/
Postat av: dani

varför utan dig?

2011-08-24 @ 00:59:50
URL: http://ohnightdreamer.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Mitt hjärta blödde lite när du skrev att jag måste skaffa hjälp. Du är fin. Jag kommer snart att flytta och bli kopplad till en annan psyk mottagn, hoppas på att få bättre hjälp där :) frågor... Vet du varför du blev sjuk och hur länge du varit det? Vad vägde du innan, vilken lägsta vikt och vad väger du nu? Har du långt kvar till mål-vikten? Vad gör ni på behandlingshemmet? Kramar <3

2011-08-26 @ 17:53:39
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0