Aaaaarrggghhh!

Dansar runt till Chris Brown samtidigt som jag steker pannkakor till mig, min syster och Mami.
Är galet irriterad över att jag måste åka tillbaks i eftermiddag. Har verkligen haft en supermysig helg här hemma! Gaaah!

I fredags åkte jag från avdelningen efter tiomellis, sprang i ösregnet till spårvagnen, åt lunch på ett café och gick därefter på stan i blöta skor några timmar innan jag tog bussen hem.
Igår åkte vi ner till stranden en sväng och på kvällen träffade jag några vänner nere på stan. Vi kilade runt ute någon timme och gick därefter hem till R:s brors lägenhet där vi glodde på Criminal Minds en liten stund. Galet mysigt! Och Melanie blev så himla glad för presenten jag hade köpt till henne. En vit och svartprickig blus. Aaaah, jag är så bra! Och jag vill inte tillbaka! Har så roligt här hemma. AAAARRRGH!

Men jaja, jag överlever väl. Hehe!

Nu måste jag kila iväg och lägga sylt på mina pannkakor, äta, duscha och packa ner lite småsaker innan jag åker.

Puss och hej sålänge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0